۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۸

استاندار لرستان مطرح کرد؛

افزایش مرگ‌های کرونایی در لرستان

افزایش مرگ‌های کرونایی در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان با اشاره به افزایش مرگ‌های کرونایی در این استان، گفت: تنها ۲۹.۷ درصد از مردم دُز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته‌ای که گذشت وضعیت مرگ بر اثر کرونا در استان کمی افزایش داشت که همین موضوع ضرورت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دوچندان می‌کند.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش سطح ایمنی در جامعه و کنترل شرایط کنونی بسیار مهم است در بحث واکسیناسیون عمومی، هم استانی‌های محترم اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار لرستان در ادامه افزود: طبق گزارش واصله در زمینه واکسیناسیون عمومی، تاکنون حدود ۸۸.۳ دوز اول، ۷۷.۶ دوز دوم و ۲۹.۷ دوز سوم واکسن در استان تزریق شده است.

زیویار تصریح کرد: در مقطع کنونی توجه به قشر کسبه با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال و لزوم دایر بودن کسب و کار و از طرفی کیفیت آموزش دانش آموزان به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروز اهمیت پیدا می‌کند، از این رو بسیار مهم است رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این دو مورد، در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در صورت بهبود شرایط در استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، هفته‌های آتی موضوع ارائه آموزش‌ها در مدارس به صورت حضوری در برنامه خواهد بود.

کد خبر 5428440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha